Intercrawl.nl
  • SEO
  • Online Branding
    • Promotievideo
  • SEO Amsterdam
    • SEO Rotterdam
  • Vacatures
  • Contact
  • Login
  • Whitepaper
  • Registreer

seo amsterdam

Het doel van zoekmachine optimalisatie is jouw website hoger plaatsen in de resultaten van Google.  Zo maak je gebruik van wat Google al die jaren heeft opgebouwd: een platform waar potentiële klanten vinden wat ze zoeken. Als jouw website bovenaan staat leidt de continue stroom van klanten naar jouw bedrijf. Hiermee zet je jezelf permanent op de kaart en verstevig je je concurrentiepositie. Dit zal de weg vrijbanen voor een  langdurige en duurzame groei.

waarom is zoekmachine optimalisatie zo  belangrijk voor jou?

Je ziet dit als een éénmalig offensief waarbij je binnen korte tijd extra klanten kunt winnen. Deze investering betaalt zich wel terug, zeker op de lange termijn als de klanten bij je blijven en je uitstekende dienst mond op mond verspreiden binnen hun professionele kringen.

Dit was de traditionele marketing.  Een marketing waarbij je groepen bereikt die groot zijn, maar ook algemeen zijn. Dit is de marketing die niet de hedendaagse technologische middelen volledig inzet.

Tegenwoordig is het mogelijk om je marketing zo te specificeren dat je alleen betaalt voor voor het bereiken van individuen die al geïnteresseerd zijn in jouw diensten.  Zoekmachine optimalisatie, of SEO, is het beste voorbeeld van een technologische ondersteunde nieuwe manier van internet marketing.

Internet marketing

Je bent eigenaar van een groot transportbedrijf dat kleinhandel bedrijven in Amsterdam voorziet van goederen. De zaak loopt al decennia goed, maar de laatste twee jaren loopt de klandizie langzaam, maar steevast, terug.

Op dat moment lijkt het een goede beslissing om te investeren in marketing. Er komt geld binnen en het bedrijf is nog gezond genoeg om een investering aan te kunnen. Beter nu nog investeren dan later de prijs betalen.

Je schakelt een marketingbureau in om te gezamenlijk een plan op te stellen. De vragen waar die je gesteld worden zijn; Wie is jouw perfecte klant? Wat zijn je meest winstgevende routes? Welk imago wil je uitstralen? Hoe zijn jouw klanten het beste te bereiken?

Er wordt een plan opgesteld waarbij verschillende media gebruikt worden om klanten te bereiken. Enkele maanden later staat op de grote snelwegkruispunten rondom Amsterdam jouw dienst aangeprezen voor de toevallige kleinhandelaren die het kruispunt passeren. Ook staat jouw advertentie in meerdere vakbladen en op websites waar jouw doelgroep komt.

Powered by Create your own unique website with customizable templates.